Handlekurv

Kundeservice

Ofte stilte spørsmål

Ordre & Frakt

Ordrebekreftelse sendes omgående til e-postadressen som er oppgitt ved bestilling. Er du usikker på om din ordre har blitt registrert, vennligst kontakt kundeservice innen du legger en ny bestilling.

 

For å se din ordrestatus går du inn på din kundekonto (lengst oppe i høyre hjørnet). Du vil automatisk komme til din egen hjemmeside, hvor du ser dine seneste ordrer. Du kan også klikke på «Ordre» for å få en full oversikt over alle ordrer. Du vil se ordrestatus med det samme, og du kan klikke på detaljer for å se hele ordren. Du kan klikke på «spore din ordre» for å få informasjon om hvor din pakke befinner seg. Sporingen er tilgjengelig så snart pakken er sendt fra vårt lager.

 

Om du vil avbryte ordren eller deler av den, vennligst kontakt kundeservice så fort som mulig! Dersom lageret allerede har rukket å behandle din bestilling er dette dessverre ikke mulig. Da må du gjennomføre en retur. Behandlingstiden for en innkommende retur tar vanligvis mellom 1–3 uker. Vi administrerer alle returer direkte når de kommer inn og du vil få din faktura makulert, alternativt få din kortbetaling kreditert eller en ny vare hjem i posten.

Om du har fått hjem en vare som viser seg å være defekt eller feilaktig på noen måte kan du returnere denne helt uten kostnad. Reklamasjoner skal gjøres innen rimelig tid fra du har mottatt ordren. Kontakt kundeservice om du har en reklamasjon, så sender vi ut en returlapp til deg. Når varen er blitt levert til Pinky sender vi ut et nytt produkt til deg, alternativt betaler tilbake totalbeløpet. Merk reklamasjonspakken tydelig med Pinky, ditt ordrenummer og se til at din følgeseddel er med i pakken.

Ved reklamasjon eller returnert kjøp tilbakebetaler vi pengene innen 30 dager fra den dagen Pinky mottok reklamasjonen eller returen.

Du har 30 dagers åpent kjøp fra den dagen du har mottatt din pakke, forutsatt at produktet returneres ubrukt i uskadet originalforpakning og i de tilfeller der produktet er plombert skal denne være ubrutt. Du velger selv om du vil bytte til et annet produkt eller få pengene tilbake. Ved retur eller bytte betaler du selv returkostnaden. Kontakt gjerne kundeservice om du har spørsmål i forhold til dette. Merk returpakken tydelig med Pinky, ordrenummer og se til at følgesseddelen er med i pakken. Vi anbefaler at du sporer returen da vi ikke står for pakker som ikke kommer frem. Pakken sendes til:

Partnera AS,
Rustadgata 77b,
3186 Horten,
Norge

OBS! Ingen frie returer gjelder ved bytte og retur. Har du fått gaver ved kjøp av produktet du vil returnere, må gavene følge med i returen for å få refundert produktet.

Trenger du fortsatt hjelp?

Kontakt oss

Alle henvendelser vil bli besvart innen 24 timer, alle dager i uken.

FRI FRAKT OVER 499,-

Gjelder i hele Norge

RASK LEVERING

Alle varer på lager i Norge

NORSK NETTBUTIKK

Ingen tollgebyrer

SIKKER NETTHANDEL

100% sikker betaling